sklep dla dzieciProducenci
Sposoby płatności

Klient może wybrać jedną z następujących formy płatności za zamówione towary:

a) przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na:

Drozdowski Trade & Finance Dominik Drozdowski

68 1140 2004 0000 3502 4662 5856

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

b) za pobraniem: należność pobiera kurier. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jako sposób dostawy odpowiednio Kurier DHL.

c) kartą płatniczą lub płatnością online za pośrednictwem Systemu PayU.

PayU - Bezpieczne płatności internetowe

System PayU umożliwia realizację płatności za pośrednictwem kart płatniczych VISA, MasterCard, Diners Club oraz płatności online: mTransfer – mBank, MultiTransfer – MultiBank, Płacę z Inteligo - Inteligo, Przelew24 – BZ WBK, Płacę z iPKO – PKO BP; Płać z Nordea – Nordea; Pekao24Przelew – Pekao; LUKAS e-przelew – Lukas Bank, Przelew z Millennium – Millennium; Przelew z MeritumBank – MeritumBank, Przelew z EuroBank - EuroBank, Przelew z Raiffeisen – Raiffeisen Bank, Przelew z GetinBank – GetinBank, Przelew z BPH – BPH, Przelew z ING – ING Bank, Przelew z Citibanku – Citibank, Przelew z Polbanku – Polbank, Przelew z Kredyt Banku – Kredyt Bank, Przelew z BGŻ – BGŻ, Przelew z Deutsche Banku – Deutsche Bank. Przelew z Bankiem Pocztowym – Bank Pocztowy, Przelew z InvestBank – InvestBank.

W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa Państwa transakcje kartami płatniczymi realizowane są w wariancie Protected Payment uwzględniającym dodatkową weryfikację osób dokonujących płatności.

Autoryzacja płatności następuje maksymalnie w terminie do:

- 1 godziny w przypadku płatności dokonywanych w drodze przelewów internetowych,

- 24 godzin w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych,

przy czym bieg tych terminów rozpoczyna się z chwilą dokonania przez Klienta wszystkich wymaganych przez Partnerów Systemu PayU i określonych na ich stronach internetowych czynności niezbędnych do zatwierdzenia płatności.

 

Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu PayU

1. Płatności za pośrednictwem Systemu PayU mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przez spółkę PayU S.A., prowadzącą System PayU, przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.

2. Sklep udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do Partnera Systemu PayU za pośrednictwem Systemu PayU.

3. Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Sklepie i wybraniu formy płatności za pośrednictwem Systemu PayU, jest automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty płatniczej – na stronę internetową Partnera Systemu PayU będącego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym, w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego – na stronę internetową Partnera Systemu PayU będącego bankiem, a w przypadku płatności w drodze przelewu tradycyjnego – na stronę internetową Serwisu PayU.

4. W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera Systemu PayU zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez System PayU, płatność może nie zostać zrealizowana.
 

Postępowanie reklamacyjne dotyczące płatności za pośrednictwem Systemu PayU

Reklamacje dotyczące płatności składane przez Klientów powinny być kierowane bezpośrednio do Sklepu. Reklamacje Sklep rozpatrzy w pierwszej kolejności we własnym zakresie. W przypadku ustalenia, że przyczyny reklamacji nie leżą po stronie Sklepu, Sklep przekaże reklamację do spółki PayU S.A., prowadzącej System PayU.

Zgłoszone reklamacje spółka PayU S.A. rozpatruje w terminie 40 dni od dnia ich zgłoszenia. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga podjęcia przez spółkę PayU S.A., współdziałania z Partnerami Systemu PayU, termin ten może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do uzyskania od Partnera Systemu PayU odpowiednich informacji.

 

sklep online dla dzieci do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl